loading...
سایت تفریحی|بهترین سایت تفریحی|تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
محمد حشمتی بازدید : 621 1391/09/24 نظرات (0)

 

ویندوز 7, آموزش کامپیوتر, ترفند ویندوز

در ویندوز 7 شما می‌توانید دو پنجره‌ی متفاوت را به صورت هم‌اندازه و به شکل عمودی در کنار هم قرار دهید. با این کار می‌توانید به انجام کارهای خود سرعت ببخشید. این کار با سه روش مختلف قابل انجام است که در این ترفند به معرفی این سه روش خواهیم پرداخت.

محمد حشمتی بازدید : 632 1391/09/24 نظرات (0)

 

آموزش ویندوز, ویندوز 8, دسکتاپ

به هنگام ورود به محیط ویندوز 8 و پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری، صفحه‌ی Start ویندوز 8 همراه با انیمیشنی کوتاه نمایش داده می‌شود. اما پس از ورود به دسکتاپ و بازگشایی مجدد صفحه‌ی Start دیگر خبری از این انیمیشن نیست و این صفحه به صورت طبیعی باز می‌شود. در صورتی که دوست دارید با هر بار باز کردن صفحه‌ی Start این انیمیشن نمایش داده شود، در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

محمد حشمتی بازدید : 581 1391/09/23 نظرات (0)

یه دوست دختر هم نداریم تا 4 روز دیگه عقدش کنیم .. تاریخ عقدمون بشه 12/12/2012


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *


بد بخت اونی که قراره 21 دسامبر به دنیا بیاد...کجا میای اخه؟!ما همه داریم میایم اونور :))))


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


اگه ۲۱ دسامبر دنیا تموم شه

تکلیف اینایی که بلیط کنسرت ۲۲ دسامبر گوگوشو گرفتن ، چیه ؟

نه واقعا تکلیف چیه ؟ مسئولین پاسخگو باشن لطفا !


*  * * * * * * * * * * * * 

الان تو تهران بایه نفس عمیق میتونیم کل جدول مندلیف رو بکشیم تو حلقمون!!!!!!


*
 
 * * * * * * * * * * * * 
محمد حشمتی بازدید : 948 1391/09/22 نظرات (0)

دانلود قسمت اول سریال میلیاردر با لینک مستقیم|


 دانلود قسمت اول سریال میلیاردر

نام سریال : میلیاردر

بازیگران: سامان گوران، علیرضا کمالی‌نژاد، سحر زکریا، محمدرضا شریفی‌نیا، عاطفه رضوی، زهیر یاری علی پیردوست، زهیر یاری، نیما شاهرخ، مجید مظفری، آرام جعفری، رامین راستادو…

خلاصه و توضیحات: داستان سریال میلیاردر، درباره پسری به نام بهادر است که برای پیداکردن کار به هر دری می‌زند تا اینکه در شرکتی بزرگ و خانوادگی استخدام می‌شود. در این شرکت ‌همه اهل زد و بند هستند و اغلب از جایگاهشان سوء استفاده می‌کنند. بهادر ساده دل ناخواسته با خیلی از این افراد در می‌افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می‌آورد.

 

 

محمد حشمتی بازدید : 786 1391/09/22 نظرات (0)

 دانلود مجموعه ۶ تصویر استوک با موضوع گل و بوته

در این پست برای کاربران عزیز سایت تفریحی سرگرمی یوک!!مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع گل و بوته را برای شما  قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده بالاخص چاپ نمود.

محمد حشمتی بازدید : 2157 1391/09/22 نظرات (0)

 دانلود قسمت سینزدهم سریال دختران حوا

نام سریال : دختران حوا

کارگردان : حسین سهیلی زاده

بازیگران: نیما شاهرخ شاهی، یکتا ناصر، پوریا پور سرخ، گوهر خیر اندیش، تینا آخوند تبار، امیر حسین رستمی

نقش بازیگران: نیما شاهرخ شاهی در نقش کامران، امیرحسین رستمی در نقش دکتر مسعود آزاد، ایرج راد در نقش دکتر شمس، یکتا ناصر در نقش هدی، تینا آخوندتبار در نقش نیکی، نازنین کریمی در نقش گیلدا، لیدا عباسی در نقش گیسو، پرویز سیرتی در نقش امیرحسین، مریم سرمدی در نقش الهه، آیلار نوشهری در نقش ساناز، رضا یزدانی در نقش فرهاد، مهدی کاسه ساز در نقش حمید، مینا وحید در نقش سودا و ملیکا پارسا در نقش نیلوفر

خلاصه و توضیحات: ثریا زندانی مریض در حال مرگ از یک راز پرده برداشته و از هدی که مددکار زندان است کمک می‌خواهد. هدی برای پی بردن به این راز درگیر ماجراهایی می‌شود…

 

محمد حشمتی بازدید : 733 1391/09/22 نظرات (0)

اگر به دنبال تغییر صفحه‌ای هستید که در حین زنگ خوردن گوشی‌تان به‌شما نمایش داده می‌شود، BIG Caller ID بهترین گزینه برای شماست.  در این اپلیکیشن برای هر فرد در دفترچه تلفن خود یک عکس با کیفیت انتخاب می‌کنید و از این پس همانطور که در عکس مشخص شده است در هنگام تماس گرفتن آن شخص با شما به جای صفحه‌ی قبلی گوشی اندرویدی شما، صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود که عکس شخص مورد نظر با کیفیت بالا در آن نمایش داده شده است و گزینه‌ها ساده و در عین حال شیک هستند.

محمد حشمتی بازدید : 759 1391/09/22 نظرات (0)

با توجه به استقبال شما دوستان گرامی از بازی های سایت در راستای معرفی بازی های محبوب بومی امروز قصد داریم بازی مرتبط با سرگرمی شاد و مفرحی به نام ” فوتبال دستی” را برایتان مرفی کنیم.

محمد حشمتی بازدید : 753 1391/09/22 نظرات (0)

امروزه وب سایت ها نقش مهمی در زنگی روزمره ما ایفا میکنند. از بررسی اخبار روز گرفته تا خرید های اینترنتی و انجام عملیات بانکی همه از طریق وب سایت امکان پذیر می باشند. اکثر وب سایت ها دارای فرم هایی برای ثبت نام یا انجام عملیات دیگر می باشند .


محمد حشمتی بازدید : 730 1391/09/22 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این مجموعه، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ است که دارای موضوعات مختلفی میباشد.

محمد حشمتی بازدید : 1978 1391/09/22 نظرات (1)

 دانلود فیلم انیمیشن فوق العاده جالب خانه هیولا    Monster House با لینک مستقیم و کیفیت عالی

Monster House  یک فیلم انیمیشن بسیار جالب است که داستان ۳ بچه به نام های دی جی ، چاودر و جنی را روایت میکند. پدر و مادر دی جی ۱۲ ساله قصد دارند تا تعطیلات آخر هفته را با هم بگذرانند، بنابراین از زی- پرستار بچه- می خواهند تا نزد وی بماند. آنها در بازیهای روزانه خود متوجه می شوند که خانه عجیب و غریبی که انتهای خیابانشان قرار دارد مثل یک موجود زنده است. به اعتقاد دی جی، این خانه هر چیزی را که به او نزدیک میشود می بلعد. دیدن این فیلم را که از جلوه های تصویری عالی و موسیقی متن خوب ، بهره مند است به کلیه کاربران توصیه میکنیم

محمد حشمتی بازدید : 685 1391/09/22 نظرات (0)

امروزه تلفن های هوشمند کاربردهای فراوانی به لطف اپلیکشین های مختلف به دست آورده اند و وسعت این کاربردها به سهل تر شدن انجام بسیاری از کارهای روزمره انجامیده است یکی از این برنامه های جالب اپلیکیشنClinometer  است که توسط شرکت گوگل و برای اینکه از آیفون جا نماند ، عرضه شده است البته گوگل این برنامه را به صورتی کاملتر و بسیار دقیق تر برای اندروید ارائه داده است. این نرم افزار شیب و جهت سطوح غیر مسطح را به شما نشان میدهد و همانطور که میدانید میزان دقت ، در اینگونه مسائل حرف اول را میزند و برنامه Clinometer به خوبی از عهده این امر بر آمده است . در صورتیکه به برنامه های کاربردی تلفن های هوشمند علاقه مندید ، دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.

محمد حشمتی بازدید : 514 1391/09/21 نظرات (0)

Botanycula نام بازی جدید و شدیدا خلاقانه ایست که همزمان با عرضه از استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. در این بازی زیبا که در سبک ماجراجویی میباشد و با کنترلی ساده و کارآمد در حد کلیک کردن بر ماوس قابل بازیست. شما ماموریت دارید داستان بازی را با شخصیت های جالب بازی پیش ببرید.

محمد حشمتی بازدید : 1535 1391/09/21 نظرات (0)

لینک های مستقیم اضافه شد

نام سریال : کلاه پهلوی
موضوع : تاریخی
کارگردان : ضیاء الدین دری

بازیگران : امین حیایی، داود رشیدی، داریوش فرهنگ، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، شقایق فراهانی، داریوش کاردان، محمدرضا شریفی نیا
خلاصه داستان : یک ایرانی تحصیل*کرده در فرانسه پس از ازدواج با دختر مستشارالدوله و عضویت در لژ فراماسونری به ایران مراجعت کرده و از طریق توصیه فرماندار شهرستان کوچکی چون ساوه مامور اجرای فرمان کشف حجاب در آن شهرستان می*شود و به کمک خوانین و شخصیت*های ذی نفوذ شهر طرح و برنامه*ریزی می*کند ولی میرزا رضا تدین بازاری معتمد مردم مقابل او جبهه می*گیرد و ....به طور کل این سریال روایتگر اوضاع ایران در سالهای حکومت رضاشاه پهلوی و ماجرای کشف حجاب است.
محمد حشمتی بازدید : 1433 1391/09/21 نظرات (0)

نام سریال : یه تیکه زمین

بازیگران: داریوش ارجمند، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، عنایت بخشی، کوروش تهامی، نفیسه روشن،حدیث میرامینی و…

خلاصه و توضیحات: این مجموعه زندگی مردی به نام حاج حیدر را به تصویر می کشد که در یک نانوانی سنگکی در یکی از محله های قدیمی تهران مشغول به کار است. حاج حیدر که معتمد محل است به دلایلی تصمیم می گیرد نانوانی سنگکی اش را تعطیل کند و این شروع ماجراهای تازه ای است… .

محمد حشمتی بازدید : 983 1391/09/21 نظرات (1)

نام سریال : مرد نقره ای

کارگردان : کاظم معسومی

بازیگران: پوریا پورسرخ، سعید نیک‌پور، نیما شاهرخ‌شاهی، بهاره افشاری، فریدون سورانی، سارا نازپرور صوفیانی و…

خلاصه و توضیحات: «مرد نقره‌ای» زندگی مرد ثروتمندی به نام هادی رادمنش است که در اصفهان صاحب یک کارخانه تولید فرش است. او یک مغازه بزرگ نقره فروشی نیز دارد که اداره آنجا را به تنها پسرش دانیال سپرده است. رادمنش در جریان شرکت در انتخابات صنفی، با تماس مشکوک مرد ناشناسی زندگی خود را در خطر می‌بیند و…

محمد حشمتی بازدید : 686 1391/09/19 نظرات (0)

چند دانستنی درباره ی سبزوار

 

 

بد نیست بدانید :

 


-  که در سطح بین المللی لوگوی نام اختصاری سبزوار  SBZ  است .

 

-  که طبق قوانین انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی  ( IATA )  سبزوار  با کد AFZ  شناخته میشود  .

 

-  که طبق قوانین سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری  ( ICAO ) سبزوار با کد  OIMS  شناخته میشود

 

-  که زاویه انحراف قبله ( در جهت جنوب و نسبت به غرب ) در سبزوار ، 51 درجه و 17 دقیقه است .


محمد حشمتی بازدید : 596 1391/09/19 نظرات (0)

در سال 1335 اولین ساختمان بلند شهر معروف به چهار طبقه در خیابان اسرار ( پایین تر از چهارراه امامــــــــزاده ) احداث گردید که یک طبقه آن پایین تر از سطح خیابان و سه طبقه ( اشکوب ) آن در حاشیه قرار دارند این ساختمان که در همکف دارای دو دربند مغازه و دو طبقه مسکونی میباشد از خشت  پخته و نیمه خشت ( آجر ) توسط دو برادرکه استاد  بنای با تجربه آن زمان بودند بنام های استاد رمضان و حاج حسین خراسی ساخته شده است . میگویند پس از ساخت آن شهردار آن زمان یک تقدیر نامه و نیز یکهزار تومان جایزه نقدی به سازندگان این بنا هدیه داده است . اولین کاربری این ساختمان بعنوان میهمانخانه در همکف و مسافرخانه در دو طبقه فوقانی بوده است . هم اینک  این ساختمان همچنان پابرجاست و فقط  ازدو مغازه همکف آن استفاده میشود و دو طبقه دیگر متروکه شده است .

چهار طبقه اول

عکس جدید می باشد و عمدا سیاه و سفید شده است

 

محمد حشمتی بازدید : 1384 1391/09/19 نظرات (1)

شهر سبزوار با بسیاری از داستان های پهلوانی ایران باستان ارتباطی نزدیک دارد. چنانكه مدتها، میدان مركزی شهر به میدان دیو سفید معروف بود. در دوره های اسلامی، ولایت‌ بیهق دارای دو شهر سبزوار و خسروگرد بود. شهر سبزوار در حمله مغول به كلی ویران شد؛ لیكن به تدریج دوباره آباد گردید. حوادث تاریخی بی شماری در این شهر اتفاق افتاده است؛ از جمله در سال 737 ه. ق. این شهر پناهگاه و پایتخت سلسله سربداران شد. شهر سبزوار به "دارالمؤمنین" نیز معروف بوده است. هنوز زخم ناشی از حمله مغولان به مردم این شهر التیام نیافته بود كه در زمان شاه عباس، بار دیگر، سبزوار زیر سم ستوران ازبک ‌ها ویران گشت و مردم آن قتل عام شدند. پس از این واقعه؛ این شهر كم كم رو به آبادانی گذاشت. دوره صفویان برای این شهر، شروع مرمت و بازسازی تاریخ گذشته بود. این شهر طی دهه های اخیر رونقی دوباره یافته و همچنان در حال توسعه و نوسازی است. 

مردم سبزوار معتقدند جنگ ایرانیان و تورانیان در حوالی سبزوار اتفاق افتاده است. همینطور معتقدند قبر سهراب در این شهر و در محل فعلی شهرداری سبزوار قرار داشته است. کلاه خود و زرهی به تازگی در این شهر کشف شده که به موزه آستان قدس رضوی تحویل گردیده و شهرداری سبزوار در حال حاضر بنای یاد بودی بر آن نهاده است. هر چند بسیاری داستان رستم و سهراب را اثری اساطیری می دانند. در تاریخ مسعودی مطالبی در این خصوص آمده و در شرح مسافرت شاه طهماسب صفوی به خراسان و گذارش از شهر سبزوار؛ از آشنایی مردم آن دیار با شاهنامه سخن گفته شده است.

آثار دیدنی فراوانی در این شهر وجود دارد که مهم ترین آنها به شرح زیر است:

محمد حشمتی بازدید : 661 1391/09/16 نظرات (0)

مشاهده شی ئی عجب در آسمان  سبزوار

به گزارش واحد خبری سایت تفریحی سرگرمی یوک  و با گزارش های خبری از سطح کشور در تمامی آسمان کشور از کرمانشاه گرفته تا تهران و کرمان و شمال و مشهد و همچنین سبزوار ، شی ئی نورانی به مدت 30 ثانیه تا 5 دقیقه در ساعت ده شب در آسمان دیده شده. تصاویر بسیار زیادی از شهرهای مختلف از این شی تهیه شده که در تمامی عکسها این شی به یک شکل دیده می شود. 

مشاهده شی ئی عجب در آسمان  سبزوار


تصویر این شی در آسمان سبزوار

محمد حشمتی بازدید : 838 1391/09/15 نظرات (0)

اثار باستانی در شهرستان سبزوار امام زاده یحیی 

بنای معروف به آرامگاه امام زاده یحیی در محل تلاقی خیابان بیهق و اسرار در مرکز شهر واقع شده است. این بنا مشتمل بر در ورودی کاشی کاری شده در خیابان های بیهق و اسرار، راهروهای منتهی به داخل بنا و گنبدخانه است که متعلق به قرن ۶ و ۷ هجری است و بقیه فضاها بعدا به آن الحاق شده است. از جمله مناره های اصلی که ۲۹ متر ارتفاع دارد. تزئینات بنا شامل کاشی کاری های بسیار زیبا، آینه کاری، کاربندی و... است. 

محمد حشمتی بازدید : 814 1391/09/15 نظرات (0)

اثار باستانی در شهرستان سبزوار  یخدان های سبزوار

به دلیل کویری بودن و داشتن تابستان های بسیار گرم و نیاز به مصرف آب خنک ایجاب می کرده است که مردم به فکر احداث بناهایی چون «یخدان» و «آب انبار» باشند. لذا در گذشته سبزوار دارای چندین مجموعه «یخدان» بوده که در حال حاضر از کل آن ها ۹ یخدان به طور پراکنده در حاشیه جنوب شهر باقی مانده است.

محمد حشمتی بازدید : 837 1391/09/15 نظرات (0)

اثار باستانی در شهرستان سبزوار آرامگاه کاشفی

این آرامگاه متعلق به مولانا کمال الدین کاشفی مشهور به واعظ سبزواری متوفی در سال ۹۱۰ (ه.ق) می باشد. ایشان از فضلای نامی اواخر عهد تیموری است و با سلطان حسین میرزا بایقرا و امیر علیشیر نوایی معاصر بوده است. از تألیفات کاشفی می توان از کتاب های انوار سهیلی (ساده شده کلیله و دمنه) صحیفه شاهی، روضة الشهدا، تفسیر حسینی (تفسیر قرآن مجید)، اخلاق محسنی، اسرار قاسمی و... را نام برد.

محمد حشمتی بازدید : 778 1391/09/15 نظرات (0)

سرای معمارزاده

این سرا یکی از ۱۱ سرای قدیمی موجود در شهر است که در میدان اسرار واقع شده، مالکیت این بنا در ابتدا متعلق به یک فرد اهل روسیه بوده و قدمت آن به دوره قاجاریه باز می گردد.از ویژگی های جالب این بنا وجود دو هشتی در امتداد هم در ورودی های بنا است.

محمد حشمتی بازدید : 1984 1391/09/14 نظرات (0)

عمو جان کوج مری ور کله پایی

 بیا ور اینجه اینجه سبزوارس 

د بقچه ی ما قدم بگذر رفق جان

که شروا و مستوه و بلغور د بارس

شلی آوجیج قریت جوش هرچه خواستی

برات حاضر مونوم وقت نهارس

اگر میلت کشی چن شو دخاو را

 خنه ی خادته بفرما چای تیارس 

خنه ی ما سبزواریها چه خوبه 

بری مهمون خصوصا لاله زارس

بیا تا یک کمه خادهم بگردم

ببینم کی خره کی خر سوارس

محمد حشمتی بازدید : 720 1391/09/14 نظرات (0)
کمه جوش
اگر به غذاهای محلی نقاط مختلف علاقه دارید, این غذای محلی سبزواری را هم حتما امتحان کنید ؛این غذا با سبزی خوردن و نان و خوراک بادنجان بسیار لذیذ است...

کمه جوش:

 

مواد لازم برای 6 نفر

ماست چکیده و یا کمه(نوعی فرآورده لبنی که مانند ماست چکیده چرب و سفت است) 300 تا 400 گرم

گوجه فرنگی:  300 گرم (خردشده یا رنده شده)

تره خردشده :  5-4 قاشق غذاخوری

نعناء تازه خردشده: 2 قاشق غذاخوری

پیاز:  2 عدد

پودر گردو:4 قاشق غذاخوری

کشک: 3 تا 4 قاشق غذاخوری

تخم مرغ: 2 عدد

کره:50 گرم

نعناء خشک :1 قاشق غذاخوری

زردچوبه: 1 قاشق مرباخوری

فلفل قرمز: به میزان دلخواه

روغن مایع و نمک: به میزان لازم

محمد حشمتی بازدید : 1007 1391/09/13 نظرات (0)
اين آرامگاه در ناحيهٔ جنوب سبزوار و ضلع جنوبى خيابان رضوى واقع شده و بنايى باشکوه است که سطح آن نسبت به خيابان مرتفع‌تر است. پيش‌تر، در اين محل که بيرون حصار و باروى شهر واقع بوده، گورستان عمومى سبزوار قرار داشته است. بناى امام‌زاده داراى چهار ايوان کاشى‌کارى در چهار طرف است.
 

سردرِ جنوبى حرم‌ امام‌زاده با کاشى، نره‌کارى شده است و در بالاى سردر با خط نستعليق، عباراتى نوشته شده است. کف حرم، سيمانى و به سبک سنگ‌نما ساخته شده است. بلندى حرم در حدود ده متر است و چهار نورگير روشنايى آن را تأمين مى‌کنند. بخش وسيعى از ديوارهٔ حرم و ايوان، آيينه‌‌کارى شده است. ضريح امام‌زاده در وسط حرم قرار دارد و از نقره با ستون‌هاى مطلا ساخته شده است. بر بالاى حرم نيز گنبدى کاشى‌کارى شده با کتيبهٔ قرآنى ساخته‌‌اند. علاوه بر اين، بناى امام‌زاده داراى دو مناره است که تا ارتفاع ۵ مترى به صورت مربع است و بعد از آن، به شکل هشت ضلعى و در آخر، به استوانه‌اى تبديل شده است. مأذنه در انتهاى قسمت استوانه‌اى شکل مناره قرار دارد. اصل بناى امام‌زاده احتمالاً از دورهٔ‌ صفوى بر جاى مانده است و در قرن اخير بازسازى و تزئين و تعمير شده است

emamzadeh shoeib-sabzevar 005

محمد حشمتی بازدید : 1263 1391/09/13 نظرات (0)

 مناره تاریخی خسروجرد در پنج کیلومتری غرب شهر سبزوار و حاشیه محور اصلی تهران مشهد یک بنای کم نظیر و بسیار دیدنی برای مسافران است. این مناره تاریخی که در جنوب روستای خسروجرد واقع شده در جاده تاریخی راه ابریشم قرار دارد

 

محمد حشمتی بازدید : 687 1391/09/12 نظرات (0)

آقا اجازه خسته ام از این همه فریب /  از های و هوی مردم این شهر نا نجیب

آقا اجازه پنجره ها سنگ گشته اند / دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

آقا اجازه باز به من طعنه می زنند / عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب

«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند / «فرهاد»های کینه پرست پر از فریب . . .

.

.

.

دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی

ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی

.

.

.

مرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی

بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی

تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی

یا اباصالح ادرکنی . . .

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سبزوار دوربین
  • چاپگر سه بعدی
  • شبکه اجتماعی
  • پنل تلگرام
  • رم لپ‌تاپ
  • آدیداس
  • آپلود عکس
  • دانلود پروژه و مقاله
  • هیتر
  • اسکنر سه بعدی
  • پرینتر سه بعدی
  • کمپوست ملارد
  • خاک پوششی
  • بخاری صنعتی
  • هواساز
  • اخبار تکنولوژی
  • خرید از آمازون
  • افزايش فالوور اينستاگرام
  • فروش فالوور اينستاگرام
  • خريد لايک ايرانی اينستاگرام
  • خريد فالوور ايرانی اينستاگرام
  • نرم افزار انبار
  • وی اس تی
  • گوشی موبایل Huawei
  • مه ساز التراسونیک
  • شیراز چت
  • تشریفات مجالس
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • تور مشهد
  • درب ضد سرقت
  • تور استانبول
  • تور اروپا
  • تور آنتالیا
  • تور آفریقا
  • تور بلغارستان
  • خرید ساعت مچی
  • ثبت آگهی رایگان
  • خدمات مجالس
  • سریال
  • ثبت آگهی رایگان
  • مقاله در مورد تبلیغات
  • مشاور تبلیغات
  • شرکت تبلیغاتی
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • تور کیش
  • تور دبی
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • همسریابی دوهمدل
  • درج آگهی رایگان
  • تور کیش
  • رطوبت
  • برنامه نویسی اندروید
  • کفپوش اپوکسی
  • پارکت لمینت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • هارد SSD Samsung
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • موسیقی متن فیلم
  • ساخت وبلاگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • رطوبت ساز
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 529
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1975
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,046
  • بازدید ماه : 21,211
  • بازدید سال : 169,533
  • بازدید کلی : 4,836,371
  • کدهای اختصاصی